a complex chart
sitemap users bookmark eshop amea Greek English Serbian   Search zanadoo!
 
>> home page  >> Συνδεθείτε >> Χαρακτηριστικά >> Γραμμή εξυπηρέτησης πελατών
if you use chrome browser click to
Talk!
help
mainintop

Γραμμή εξυπηρέτησης πελατών (agent group)


Η επιτυχία της επιχείρησης σας σήμερα εξαρτάται απόλυτα από το επίπεδο εξυπηρέτησης, το οποίο παρέχετε στους (υποψήφιους) πελάτες σας. Το zanadoo! vPBX  σας βοηθά να ξεχωρίσετε με την δημιουργία πλήρως λειτουργικών γραμμών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Δυνατότητες

  • Χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε μορφή τηλεφωνικού αριθμού επιθυμείτε, δηλαδή γεωγραφικό αριθμό (π.χ. 210 ΧΧΧ ΧΧΧΧ), μη γεωγραφικό αριθμό ατελούς χρέωσης (800 ΧΧΧ ΧΧΧΧ) ή μη γεωγραφικό αριθμό με αστική χρέωση (801 ΧΧΧ ΧΧΧΧ)
  • Ηχογραφήστε έως και 10 αναγγελίες για κάθε γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. Οι αναγγελίες αυτές θα εκφωνούνται με την σειρά που εσείς επιθυμείτε κατά την διάρκεια της αναμονής του πελάτη
  • Επιλέξτε τη δική σας μελωδία αναμονής (music on hold)
  • Λειτουργία Hot Desking. Ο τηλεκπρόσωπος σας μπορεί να συνδεθεί  (login) από οποιαδήποτε τηλεφωνική συσκευή
    • Η τηλεφωνική συσκευή αυτόματα θα δέχεται κλήσεις που προορίζονται για την γραμμή εξυπηρέτησης πελατών
    • Οι εξερχόμενες κλήσεις του τηλεκπροσώπου θα εμφανίζουν όποιον τηλεφωνικό αριθμό εσείς επιθυμείτε
    • Οι τηλεκπρόσωποι σας μπορούν να εργάζονται από όπουδήποτε, χωρίς να γίνεται αντιληπτό από τους πελάτες σας
  • Ηχογράφηση των κλήσεων
    • Ηχογράφηση όλων των εισερχόμενων κλήσεων ή/και
    • Ηχογράφηση όλων των εξερχόμενων κλήσεων ή
    • Ηχογράφηση μόνο συγκεκριμένων κλήσεων με ενέργεια του τηλεκπροσώπου
  • Δυνατότητα παρέμβασης του προϊσταμένου εξυπηρέτησης στην κλήση εν γνώσει ή εν αγνοία του πελάτη ή και του τηλεκπροσώπου (για λόγους ελέγχου, εκπαίδευσης κλπ)
  • Ιστορικό κλήσεων της γραμμής εξυπηρέτησης σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της κατάστασης κάθε τηλεκπροσώπου (agent), αν δηλαδή συνομιλεί με πελάτη, αν η γραμμή του είναι ελεύθερη κλπ
  • Δυναμική προσθήκη/ απομάκρυνση τηλεκπροσώπων από την γραμμή εξυπηρέτησης σύμφωνα με τον αριθμό των αναμονών
  • Ορισμός κενού διαστήματος μέχρι την υποδοχή της επόμενης κλήσης
  • Kαθημερινή αποστολή αναφοράς των κλήσεων της γραμμής εξυπηρέτησης πελατών μέσω e-mail
  • Kαθημερινή αποστολή στατιστικών στοιχείων απόδοσης  για κάθε τηλεκπρόσωπο μέσω e-mail